Saturday, October 10, 2015

MISI 3 BULAN

Assalamualaikum....

Hye jumpa lagi kita.... Kalau menulis blog ni maknanya malam ni sorang-sorang lagi la hehe... Suami kuaq p tengok bola plak. Bola dengan dia ni dah macam kembaq... Tak boleh nak dipisahkan... Nasib baik tak boleh kawen dengan bola... Kalau boleh dah lama dia buat hihihi.... Tapi dapat bini bulat macam bola juga hahaha...

Lepas kawen ja benda tak boleh elak ialah berat badan. Memang naik mendadak. Bayangkan la baju nikah tak boleh pakai dah haiya.... Orang kata tanda bahagia. Bahagia bahagia juga gemok ni aku juga yang tanggung huhuhu....

So misi aku nak kurus.... Fuhhh kurus lah... Kurus lah.... Cakap saja tapi usaha tak ada tarak guna kan? Ya la ya la akak exercise la ni... *buka video zumba* Akak tengah zumba la ni.... Zumba jari tulis blog =P

Nanti hakak update misi hakak nak kurus ni berjaya ke tak. Bagi masa akak 3 bulan. Okeh??? =)

Tapi sebelum tu nah gambaq makanan dulu hahaha

#kbai


2 comments:

  1. boleh tu boleh. orang kata tips nak kurus. sebut nak gemok nak gemok. kalau sebut nak kurus nanti tak menjadi. ni orang yang kata tauuuuuuuu kami kata balik je :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi